בבית היהודי מבהירים: "רק הרב פרץ מנהל את המו"מ מול האיחוד"

איתי גדסי No Comments on בבית היהודי מבהירים: "רק הרב פרץ מנהל את המו"מ מול האיחוד"

על רקע הדיווחים כי המועצה הציבורית של מפלגת הבית היהודי, נקראה להתערב ולהאיץ את המו"מ התקוע בין המפלגות לקראת איחוד, בבית היהודי מיהרו להבהיר כי רק היו"ר וצוותו מעורבים בהליך

הרב רפי פרץ יו"ר הבית היהודי צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נמשכים המגעים בין מפלגת הבית היהודי בראשות הרב רפי פרץ למפלגת האיחוד הלאומי בראשות ח"כ בצלאל סמוטריץ', אמש ישבו במהלך הלילה צוותי המשא ומתן של המפלגות, אך בניגוד לפרסומים עדיין אין התקדמות ממשית עד לרגע זה. הקושי בסגירת המשא ומתן בין המפלגות זכתה לביקורת רבה בציונות הדתית, היו שהאשימו את מקורבי הרב פרץ בחוסר ההסכמות. ח"כ בצלאל סמוטריץ' שנפגש אמש בים המלח עם חברי המו"מ לא נפגש לבסוף כפי שתוכנן עם הרב פרץ.

מספר דיווחים בתקשורת סיפרו כי המועצה הציבורית של הבית היהודי, נקראה להתערב ולעשות סדר במו"מ ולהאיץ את ההסכמים לקראת סגירה. מנגד בבית היהודי אומרים כי זולת היו"ר ואנשיו הקרובים אין אף אדם שמעורב במו"מ, גם לא הרב אלי סדן מהמועצה הציבורית של המפלגה.

מהבית היהודי נמסר: "לאור הפרסומים השגויים אנו מבקשים להבהיר כי זולת צוות המשא ומתן ויו"ר המפלגה, הרב רפי פרץ, אין עוד גורם שמעורב במו"מ כולל הרב אלי סדן. אנו מודים לרב אלי סדן על פעילות כחבר המועצה הציבורית שבחרה את יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ ואת יפעת ארליך למקום השלישי ברשימת הבית היהודי".



0 תגובות